karangan autobiografi aku sebuah kereta

Contoh Karangan - Aku Sebuah Kereta. Aku diberikan nama Proton Wira.


11 Contoh Karangan Upsr Terbaik Bahasa Melayu Malay Language Essay Kids Education

Latihan Autobiografi 1 - Aku Sebuah KeretaLatihan karangan Autobiografi -.

. Inilah Contoh Karangan Berbentuk Autobiografi. Name bentuk jenis dan sebagainya. Aku diperbuat daripada besi dan getah.

Aku ialah sebuah kereta. Pastikan karangan mengikut format autobiografi. Tuliskan sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Kereta.

AUTOBIOGRAFI AKU SEBUAH KAPAL TERBANG APA ITU KARANGAN. Nama ku ialah Proton Saga. Aku sebuah kereta Karangan Jenis Autobiografi ID.

Bahasa Melayu BM Gradelevel. Karangan Autobiografi Aku Sebuah Kereta Nasional. Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam pada tahun 2010.

AKU SEBUAH KERETA PROTON. Namun aku lebih dikenali sebagai Siwaja. Aku Sebuah Mesin Pencetak Digital.

Setelah siap kerja-kerja pemasangan aku telah dihantar ke selatan tanah air iaitu Negeri Johor Darul Takzim. Live worksheets Malay Bahasa Melayu BM Karangan Latihan Autobiografi 1 - Aku Sebuah Kereta. Nama ku ialah Proton Wira.

Aku Sebuah Kereta Aku sebuah kereta. Sememangnya aku berasa sungguh bangga kerana menjadi kereta buatan MalaysiaNamaku. Aku berasa gementar kerana aku tidak tahu sikap tuan baru ku ini sama ada baik terhadapku nanti atau sebaliknya.

Tulis karangan menggunakan isi-isi dalam peta minda. Aku dihasilkan di negara matahari terbit. Disebuah kilang membuat kereta di Shah Alam.

Aku dilahirkan di kilang proton di Shah. Disebuah kilang membuat kereta di Bintulu. Karangan jenis ini biasanya memerlukan calonmembayangkandiri calonsebagai sesuatubenda.

Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terkenal di IcelandNama aku ialah lamborghini gallardoAku dilahirkan. Karangan autobiografi biasanya mengisahkan tentangriwayat hidupsesuatu benda. Posted by admin On 8 August2012 In Karangan UPSR.

Aku ditempatkan di sebuah kedai pameran kereta. Aku sebuah kereta Proton Waja. 1 Aku sebuah kereta.

A meletakkan b dipasang c seminggu d dilahirkan 2 Aku berwarna biru. Aku dilahirkan di sebuah kilang di negeri Selangor Darn. Aku dihantar ke sebuah kedai kereta bersama.

Reka bentukku canggih sekali. Semak karangan anda seperti tanda bacaan. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik.

A meletakkan b dibuang c seminggu d dilahirkan 2 Aku berwarna kelabu. Aku dibawa menaiki sebuah kereta buatan Malaysia iaitu Proton Exora. Wah hebat sungguh dirikuAku bernama Proton Wira yang berwarna merah hatiBentukku sungguh menarikRamai yang.

Karangan UPSR 01. Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Karangan Autobiografi Aku Sebuah Kereta.

1 Aku sebuah kereta. Aku sebuah kereta nasional. RANGKA KARANGAN PENDAHULUAN - Sebuah kereta MyVi - Dilahirkan di Rawang - Dikagumi oleh.


Sketsa Gambar Lebah Banyaknya Perkembangan Teknologi Yang Semakin Meningkat Dan Hebat Media Sosial Ial Blogger Templates Responsive Blogger Template Symbols


28 Set Latihan Karangan Isi Tempat Kosong Sesuai Untuk Murid Tahap 2 Tahun 4 5 6 Mycikgu Net Karangan Latihan Belajar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel